سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

یک موش در لوله فاضلاب

سمپاشی فاضلاب اقتصادی ترین راهکار برای دفع حشرات

در دنیای امروز روزانه حجم زیادی فاضلاب تولید می شود. در فاضلاب ها آب هایی که حالت فیزیکی، شیمایی و بیولوژیکی طبیعی خود را از دست داده اند، به همراه ترکیبات جامد و مایع دیگر که از خانه ها، خیابان ها، کارخانه ها و صنایع کشاورزی جاری می شود. به دلیل آلوده بودن فراوان این آب و بوی ناخوشایند آن جانوران زیادی را به سمت خود کشانده و محل زندگی آن ها شده است. بهترین و راحت ترین راه برای از بین بردن این حیوانات فاضلابی، سمپاشی فاضلاب می باشد. سمپاشی به شما این کمک را خواهد کرد تا بتوانید به راحتی از دست این جانوران موذی خلاص شوید.

با انواع جانوران موذی در فاضلاب ها آشنا شوید

جانوران موذی نظیر موش، سوسک و … تمایل دارند در سیستم شبکه فاضلاب زندگی کنند تا به راحتی حرکت و در آنجا غذای مورد نیاز خود را پیدا کنند. آن ها در فاضلاب ها به سرعت تکثیر شده و در نهایت ممکن است به بیرون از فاضلاب، در سطح خانه بیایند. با انواعی از این جانوران موذی آشنا شوید:

سوسک

سوسک هایی که در فاضلاب زندگی می کنند انواع مختلفی دارند. بعضی از آن ها پرواز می کنند و بعضی دیگر می خزند. به طور معمول سوسک ها به دلیل زندگی در فاضلاب میکروب زیادی را بر روی بال و شاخک های خود حمل می کنند. اگر در خانه یا دستشویی خود سوسک فاضلاب را مشاهده کردید، باید احتمال بیماری هایی مانند تب زرد، اسهال خونی، دیفتری و… را بدهید. با مشاهده سوسک در خانه به سرعت برای سمپاشی فاضلاب و سمپاشی سوسک اقدام کنید.

 

بهترین روش سمپاشی فاضلاب
از بین بردن پشه و مگس فاضلاب

مگس و پشه

مگس و پشه های فاضلاب از خطوط لوله فرار می کنند و در زباله های آلی که از لوله های شکسته نشت می کنند، به سرعت تکثیر می شوند. لوله های فاضلاب به دلیل رطوبت و محیط تاریک بهترین جا برای زندگی آن ها است. سرعت تخم گذاری آن ها به قدری بالاست که اگر برای نابودی سراغ سمپاشی فاضلاب نروید، تمام محیط را فرا می گیرند.از حشرتی که بسیار آزاردهنده می باشند ساس است که تنها راه مقابله با آن ها سمپاشی ساس است.

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید! >>

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید

موش ها

شبکه فاضلاب شهری یک پناهگاه مناسب برای موش ها است زیرا در آنجا انسان یا حیوانی وجود ندارد تا آن ها را آزار دهد و می توانند به راحتی در آن جا غذا یافت کنند. موش های بالغ فاضلاب یا همان رت، با ویژگی های ظاهری خاص نظیر چشم های کوچک و سیاه، گوش های کوچک و موهای کوتاه روی بدن، با طول عمر حدود یک سال از جانوران موذی فاضلاب است.شما می توانید با سمپاشی موش آن ها را از محیط دور کنید.

مارها

اگر ترس این را دارید که ممکن است از چاه توالت شما مار بیرون بیاید، دور از ذهن نیست. چاه های توالت علاوه بر تاریک و مرطوب بودن دارای مواد غذایی مورد علاقه مار ها است بنابراین از مکان های دوست داشتنی آن ها محسوب می شود. آن ها بعد از اتمام غذای اندکی که بدست می آورند دنبال راهی برای خروج از مجراب فاضلاب می گردند. سمپاشی مار با کاسپین به راحتی می تواند با مواد بدون بو و به صورت تضمینی این موجودات خطرناک را از بین ببرد.

بهترین روش سمپاشی فاضلاب

معمولاً افراد علاقه‌ی زیادی به پاشیدن سم در شبکه فاضلاب خانه خود ندارند. آنها تلاش می‌کنند با روش‌های دیگر مانند استفاده از مواد شوینده و محلول‌های ضدعفونی کننده، لوله‌های فاضلاب را تمیز کنند. برخی نیز ترجیح می‌دهند از مواد طبیعی مانند جوش شیرین و سرکه استفاده کنند و با سمپاشی مخالفت می‌کنند. بعضی افراد در شرایط بسیار خاص از اسیدهای خطرناک و غیرامن برای تمیزی و ضدعفونی کردن فاضلاب خانه استفاده می‌کنند. اما باید تایید کرد که این اقدامات نه تنها نتیجه‌ای مثبت و دائمی نخواهند داشت، بلکه ممکن است به سلامتی انسان آسیب برسانند.

برای انجام این کار، ضرور است که از یک شرکت معتبر و مجرب در این زمینه کمک بگیرید که به تجهیزات و امکانات پیشرفته دسترسی دارد. کارشناسان و تکنسین‌های این شرکت‌ها دارای آگاهی کامل از مسائل ایمنی هستند. با این راهکار، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که در طول عملیات سمپاشی و پس از آن، هیچ خطری برای سلامتی اعضای خانواده وجود ندارد. همچنین، متخصصان سمپاشی کاسپین با انجام ارزیابی‌های مختلف میزان آلودگی و نوع حشرات فاضلابی را تشخیص می‌دهند و نوع سم مناسب و دوز صحیح آن را مشخص می‌کنند. این اقدامات باعث می‌شود که مطمئن باشید فاضلاب خانه به مدت طولانی از حشرات موذی پاک می‌شود.

در صورتی که تصمیم به انجام سمپاشی به صورت شخصی دارید، حتماً باید دستورالعمل‌های استفاده از سموم ضد آفات را به دقت مطالعه نمایید و با احتیاط و پیروی از این دستورالعمل‌ها عمل کنید. این دستورالعمل‌ها عموماً بر روی بسته‌بندی محصولات سمی درج شده و راهنمایی‌های مربوط به نحوه استفاده صحیح از آنها را ارائه می‌دهند.

 

سوسک در چاه فاضلاب
ترفند های سمپاشی فاضلاب

 

راه های سمپاشی فاضلاب که باید بدانید

همان طور که گفته شد جانوران موذی از دسته های متفاوتی اند، به طور مثال همه حشره نیستند پس باید برای هر کدام سم مخصوص آن ها را پیدا کنید و دقت کنید نسبت به آن مقاوم نباشد که این موضوع تخصص کارشناسان سمپاشی منازل سمپاشی کاسپین است.

برای سمپاشی ساختمان ها باید چند نکته را رعایت کنید:

  • راه های ورود آن ها از کجاست تا مسیر ورود آن ها را مسدود کنید.
  • درز و شکافت های ساختمان را بپوشانید.
  • توری پنجره ها را بررسی کنید و از نبود سوراخ درشت بر روی آن ها مطمئن شوید.
  • بر روی ورودی چاه ها درپوش مخصوص بگذارید.
  • محل هایی که در آن جا حشرات و… را مشاهده کرده اید به خاطر بسپرید.
  • رطوبت محیط را کم کرده و نگذارید محیط رطوبت فراوان داشته باشد.
  • خانه را به طور مرتب تمیز کنید و سطل زباله را مداوم خالی کنید.
  • کف آشپزخانه را بدون خیس کردن همیشه تمیز نگه دارید.

سپس بهتر است با یک کارشناس سمپاش تماس گرفته و جزئیات را برای آن توضیح دهید. کارشناسان سمپاش با در نظر گرفتن موقعیت مکانی که برای سم خواسته اید و نوع جانوری که گزارش کرده اید سم قوی ای که موجب نابودی آن ها می شود را برای سمپاشی با خود می آورند. شرکت سمپاشی کاسپین با داشتن کارشناسان مجرب در این حوزه می توانند به راحتی شما را از شر جانوران آزاردهنده رها کنند.

اقدامات لازم بعد از سمپاشی

بعد از سم پاشی منازل، محل کار، مساجد یا مکان های عمومی نظیر پاساژ ها باید نکاتی را رعایت کنید تا سمپاشی اثر کامل خود را بگذارد و شما نیز دچار مسمومیت توسط سم نشوید. اقداماتی که باید رعایت کنید شامل:

  • اگر سم به صورت اسپری ای بوده، حداقل 24 ساعت محیط را ترک کرده و سپس اقدام به تمیزکاری کنید.
  • موقع سمپاشی توسط کارشناس زمان اثر گذاری آن را بپرسید.
  • اگر سم را در آشپزخانه زدید حتما تمامی ظروف آشپزخانه را بشویید.
  • از تماس پوست با مکان های سم پاشیده شده خودداری فرمایید.
  • کسی که سمپاشی انجام می دهد باید آب فراوان بنوشد.

هر چند وقت یکبار نیاز است چاه فاضلاب خود را سمپاشی کنیم؟

بهترین زمان برای سمپاشی مکان ها ماه های فروردین و اردیبهشت است زیرا جانوران از جمله سوسک ها با گرم تر شدن هوا تخم گذاری و سرعت تکثیر آن ها افزایش می یابد. برای ریشه کنی این موجودات باید در ماه های تیر و مرداد سمپاشی را تمدید کنید. به طور کلی به دلیل سرعت تکثیر سعی کنید هر 6 ماه یک بار، اگر باز هم احتمال وجود حشرات موذی را می دهید، سمپاشی را انجام دهید تا خیالتان بابت نابودی کامل آن ها رفع شود.

در نهایت توجه داشته باشید که پیشگیری همیشه بهتر از حل کردن مشکل است. هر زمان متوجه حضور جانوران موذی در فاضلاب ها شدید، می توانید با کمک گرفتن از شرکت سمپاشی کاسپین به راحتی از شر آن ها خلاص شوید. گروه سمپاشی کاسپین با گرد هم آوری کادری مجرب و آموزش دیده با استفاده از بهترین مواد تمام مکان های خصوصی و عمومی را از هر گونه حیوانات فاضلاب پاک می کنند.

منبع: terminixnola ، achareh، homtick

سمپاشی کاسپین

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای