سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

یک مارمولک بر روی دیوار

روش های موثر برای رهایی از مارمولک و سمپاشی آن

اگر چه مارمولک ها نقش مهمی در محیط زندگی ما ایفا می کنند اما با این حال کسی دوست ندارد که این موجود را درون خانه خود ببیند. شما هم که این مقاله را می خوانید احتمالا با مشکل وجود مارمولک در محیط زندگیتان مواجه هستید. حل این مشکل از طریق راه های مختلفی هم چون سمپاشی مارمولک انجام می شود. با این حال نکات و ترفندهای خاصی هم وجود دارد که می توانند کار دفع این موجودات را بسیار راحت تر کنند.

سم مناسب برای سمپاشی مارمولک

راه‌ های متعددی برای سمپاشی مارمولک ها وجود دارد که بسته به محیط می توان از انواع مختلف آن استفاده کرد. راه هایی مانند استفاده از سموم مایع، اسپری، سم پودری، ژل یا حتی دفع کننده های الکترونیکی که اکثرا در بازار ایران هم وجود دارند.

در اکثر سموم مورد استفاده برای سمپاشی مارمولک، مواد شیمیایی به کار رفته که تولید بوی نامطبوعی برای آنها می کند. این مواد معمولا برای انسان خطری ندارند بنابراین می‌ توان با خیال راحت از آنها استفاده کرد. در حال حاضر در بازار ایران برندهای مختلفی از سم مارمولک مانند ساویر، پیل، کامن و اکوشاوم وجود دارند که از آنها برای سمپاشی مارمولک استفاده می شود.

سم مناسب مارمولک
سمپاشی مارمولک

آیا مارمولک ها سمی هستند؟

یکی از شایعات رایجی که در مورد مارمولک ها گفته می شود وجود سم سیانور در دم آنهاست. این موضوع باعث شده تا افراد مارمولک ها را به عنوان جانوران خطرناکی بشناسند و از رویارویی با آنها دچار ترس و وحشت شوند. با این حال این موضوع بارها توسط دانشمندان تکذیب شده است. مارمولک به عنوان یک راهکار دفاعی در مواجهه با خطر دم خود را به طور ارادی قطع و برای شکارچی باقی می گذارد. این دم ماده خطرناکی نیست بلکه به عنوان ماده غذایی توسط شکارچی مصرف می شود.

شایعه سمی بودن مارمولک ها باعث شده تا افراد از فواید وجود این خزنده برای انسان غافل شوند. مارمولک ها نقش پررنگی در کنترل جمعیت حشرات و بهداشت محیط شهری ایفا می‌ کنند. بنابراین بهتر است تا به جای کشتن آنها از روش هایی چون سمپاشی مارمولک برای ایجاد بوی نامطبوع و در نتیجه دفع آنها استفاده شود.

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید! >>

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید

عواملی که باعث می شود مارمولک ها در خانه تردد کنند

اکثر ما مارمولک ها را به عنوان آفت به حساب نمی آوریم اما با این وجود ممکن است حضور بیش از حد آنها در خانه، حیاط یا باغچه تبدیل به یک مشکل اساسی شود. اولین قدم برای حل این مشکل کشف عوامل جذب کننده مارمولک ها به محیط خانه است چرا که می توانیم با از بین بردن این عوامل مانع از حضور آنها در منزل شویم.

اولین عامل جذاب برای مارمولک ها منابع غذایی موجود در محیط مانند خورده نان و غذاهای به جا مانده در اطراف منزل است. در ضمن مارمولک اکثرا از کرم، مورچه، عنکبوت و مگس تغذیه می‌ کند، بنابراین اگر مشکل وجود هر کدام از این آفات را دارید احتمالا با مارمولک هم مواجه خواهید شد.

بیشتر بخوانید: سمپاشی سوسک راهی موثر برای از بین بردن این حشرات

دلیل بعدی مربوط به سرپناه مارمولک است. مارمولک ها محیط های تاریک و خنک را دوست دارند و در نقاطی از منزل که این شرایط را داشته باشد یافت می شوند. علاوه بر این وجود منابع آب هم مارمولک را به منزل شما می کشاند چرا که آب کافی برای زنده ماندن و رشد آنها ضروری است. وجود حشرات باعث جذب مارمولک می شود.

راه های سمپاشی مارمولک

راه‌های سمپاشی مارمولک عمدتاً به منظور حفاظت از باغ‌ها، مزارع، و مناطق مسکونی در برابر حملات مارمولک‌ها به کار می‌روند. در ادامه، روش‌هایی که می‌توانید برای سمپاشی مارمولک‌ها استفاده کنید را بیان می‌کنیم:

استفاده از سمپاشی شیمیایی مارمولک

از مواد شیمیایی مناسب برای سمپاشی مارمولک‌ها مانند سم‌های مخصوص مارمولک یا کلرید آلومینیوم می‌توانید استفاده کنید. این مواد را طبق دستورالعمل تولیدکننده و با رعایت ایمنی‌های لازم از طریق لوازم سمپاشی پخش کنید.

نصب تله‌های زنده‌گیری مارمولک

تله‌های زنده‌گیری یا دام‌های مارمولکی می‌توانند باعث جلوگیری از ورود مارمولک ها به مناطق مورد نظر و از بین بردن آن ها شوند. تنها باید مطمئن شوید که تله‌ها به درستی نصب شده اند.

استفاده از حیوانات دیگر

حیواناتی مانند سگ‌ها، که مارمولک‌ها را تعقیب می‌کنند، می‌توانند به عنوان یک راه حفاظتی مؤثر عمل کنند.

در هر صورت، قبل از استفاده از هر روش سمپاشی یا اقدامی دیگر برای کنترل مارمولک‌ها، بهتر است با متخصصان سمپاشی مشورت کنید تا بهترین روش متناسب با منطقه و مشکل خود را انتخاب کنید و در اجرای آن دقت لازم را داشته باشید.

 

مراحل سمپاشی مارمولک

مراحل سمپاشی مارمولک به شرح زیر است:

شناسایی مارمولک‌ها

ابتدا باید منطقه‌ای که می‌خواهید سمپاشی کنید را برای حضور مارمولک‌ها بررسی کنید. این می‌تواند با مشاهده چندین مارمولک یا نشانه‌های فعالیت‌های آن ها انجام شود. اگر نمی توانید مکان دقیق را تشخیص دهید، بهتر است این کار را به نیروهای متخصص بسپارید.

انتخاب سم مناسب

بر اساس مقدار مارمولک‌ها و میزان آلودگی، سم مناسبی را انتخاب کنید. بهتر است برای خرید سم از شرکت های سمپاشی مشاوره بگیرید.

پخش سم مارمولک

سم را به اطراف محل فعالیت مارمولک‌ها پخش کنید. این عمل را به دقت و با ترکیب سم مناسب انجام دهید تا مارمولک‌ها به سم برخورد و دسترسی داشته باشند.

نظارت بر اثربخشی سمپاشی

پس از انجام سمپاشی، نظارت بر اثربخشی آن اهمیت دارد. برای این منظور، به مدت معینی منطقه را نظارت کرده و اگر مارمولک‌ها هنوز فعالیت داشته باشند، ممکن است نیاز به دوره‌های سمپاشی دیگری نیز باشد.

مراقبت پس از سمپاشی

پس از انجام سمپاشی، وسایل و لباس‌های مورد استفاده را به دقت تمیز کنید. در نهایت، بهتر است برای انجام سمپاشی از متخصصان کاسپین کمک بگیرید تا خطری سلامتی شما را تهدید ننماید و سمپاشی اثر بخشی کامل داشته باشد.

 

روش های دورکردن مارمولک از خانه
از بین بردن مارمولک

روش هایی برای دور کردن مارمولک از خانه

به عنوان اولین قدم بهتر است تا با پیدا کردن نحوه دسترسی مارمولک ها به منزل، ورود آنها را دشوارتر کنید. از آنجایی که مارمولک ها دارای بدن های ریز و انعطاف پذیری هستند می توانند در شکاف های بسیار کوچک قرار بگیرند. بنابراین توصیه می‌ شود تا شکاف‌ ها و سوراخ ها را با درزگیر پر کنید و قسمت هایی چون کناره پنجره ها و دریچه های هوا را بپوشانید؛ مارمولک می تواند از شکاف پنجره وارد منزل شود

راه بعدی حذف منابع غذایی مارمولک است. شما می توانید با استفاده از روش های رایج کنترل آفات مانند نگهداری زباله و کمپوست، تمیز کردن سریع ضایعات مواد غذایی و تمیز نگه داشتن منزل از تجمع حشرات و در نتیجه مارمولک ها جلوگیری کنید.

یک راه موثر برای دور نگه داشتن مارمولک استفاده از بوهای نامطبوع برای آنهاست. مارمولک ها علاقه ای به بوهای تیز مانند بوی فلفل ندارند بنابراین می توانید با درست کردن محلول آب و فلفل، آن را به عنوان اسپری خانگی سمپاشی مارمولک بکار بگیرید. البته سم های صنعتی هم هستند که برای سمپاشی مارمولک در سمپاشی منازل در بازار ارائه می شوند. این سم ها با ایجاد بوی نامطبوع مارمولک را از محیط دفع می کنند.

در مورد حیاط منزل می توانید با کاشت گیاهانی مانند نعنا و اکالیپتوس، که بوی نامطبوعی برای مارمولک دارند، از حضور آنها جلوگیری کنید.

شاید بهترین راه برای سمپاشی مارمولک ها، استفاده از روش سمپاشی مارمولک باشد. سم هایی که در بازار برای این کار وجود دارد بوهای خاصی تولید می کنند که برای مارمولک قابل تحمل نیست. این سم ها معمولا برای انسان بی خطرند بطوریکه می توان بدون نگرانی خاصی از آنها در محیط منزل استفاده کرد.

در ضمن شما می توانید برای هر چه بهتر انجام شدن این کار از تخصص شرکت های خدماتی استفاده کنید. ما در گروه سمپاشی کاسپین خدمات متعددی را در زمینه سمپاشی مارمولک و سایر حشرات مزاحم ارائه می کنیم. نیروهای متخصص ما آماده اند تا در کمترین زمان ممکن محیط کار و زندگی شما را از وجود هر گونه جانور موزی پاکسازی کنند.

منبع:cdc ، radintak

شرکت سمپاشی کاسپین

سوالات متداول

راه‌ های متعددی برای سمپاشی مارمولک ها وجود دارد که بسته به محیط می توان از انواع مختلف آن استفاده کرد. راه هایی مانند استفاده از سموم مایع، اسپری، سم پودری، ژل یا حتی دفع کننده های الکترونیکی که اکثرا در بازار ایران هم وجود دارند.

قیمت سمپاشی به عوامل مختلفی بستگی دارد.ما در سمپاشی کاسپین تلاش کردیم تا بهترین نوع از سم ها را با مناسب ترین قیمت ارائه دهیم.همچنین کارشناسان ما در سمپاشی کاسپین با توجه به محیط و ضرورت سمپاشی و شدت سم پاشی ، سم مناسب همان محیط را استفاده می کنند و قیمت سمپاشی نیز با توجه به این موارد محاسبه می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای