سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

چند حیوان خانگی

هر آنچه درباره خطرات سمپاشی برای حیوانات خانگی باید بدانیم

یکی از دغدغه های کسانی که حیوان خانگی دارند سمپاشی برای از بین بردن حشرات موذی و مزاحم است. آفت کش ها و سمومی که برای از بین بردن میکروب ها و حشرات در سمپاشی مانند سمپاشی سوسک استفاده می کنید بر روی سلامتی حیوانات خانگی تاثیرات منفی می گذارند. به همین جهت همواره باید از خطرات سمپاشی برای حیوانات خانگی آگاه باشید. عدم توجه به این موارد می‌ تواند برای حیوانات خانگی بسیار آسیب زا و خطرناک باشد. زیرا سموم آفت کش به تنفس و سلامتی عمومی بدن حیوانات آسیب جدی وارد می کنند. صاحبان حیوانات خانگی می توانند از روش‌ های مختلفی برای حفاظت از حیوان دلبند خود استفاده نمایند.

خطرات سمپاشی برای پرندگان

بعضی از سموم آفت کش به گونه ای هستند که خطرات مخربی بر روی بدن پرندگان به جای می‌ گذارند تا جایی که پرندگان را از بین می‌ برند یا آثار مخربی بر روی بدن شان می گذارند. به طور کلی آفت‌ کش ها و سمومی که برای دفع حشرات موذی استفاده می شوند به صورت مستقیم و غیر مستقیم اثرات نا مطلوبی بر روی سلامتی جسمی و طول عمر پرندگان بر جای می گذارند.

لذا برای جلوگیری از خطرات سمپاشی برای حیوانات خانگی در هنگام سمپاشی پرندگان را از محیط آلوده به سم و آفت کش دور نگه دارید. در بعضی مواقع ممکن است بعد از سم پاشی محل را به خوبی پاکسازی نکرده باشید و پرنده تان بر روی زمین دانه ای را ببلعد که آلوده به سم و آفت کش باشد. لذا برای جلوگیری از این امر بهترین کار دور نگه داشتن پرندگان از محل سمپاشی است.

شپش در موهای سگ خانگی
خطرات سمپاشی برای حیوانات خانگی

خطرات سمپاشی برای سگ و گربه

آثار زیان باری که سم پاشی می تواند بر روی حیوانات خانگی بگذارد قابل انکار نیست. در بعضی از مواقع بدون دانستن عوارض زیان بار سم بر بدن حیوانات سگ و گربه دلبند خود را از دست می دهید. به عنوان مثال ممکن است حواستان نباشد در هنگام سم پاشی حیوان خود را از محل دور کنید. در این صورت حیوانات خانگی دچار مسمومیت ناشی از سمپاشی می شوند و علائمی مانند کم اشتهایی، تشنج، افزایش ضربان قلب، تب و استفراغ و اسهال به سراغشان می آید.

لذا برای جلوگیری از خطرات سمپاشی برای حیوانات خانگی سگ و گربه تان را از محل سمپاشی دور کرده و قبل از پاکسازی محل به هیچ عنوان حیوان دلبند تان را به محل سمپاشی نیاورید. زیرا ممکن است با نشستن بر روی محل سم بدنشان آلوده به سم شود. در واقع مهمترین عملی که باید در دستورالعمل قرار بگیرد حفاظت از حیوانات خانگی در برابر سموم می باشد.

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید! >>

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید

راه های کنترل خطرات سمپاشی

از آنجایی که سم پاشی سبب از بین بردن حشرات موذی آزار دهنده می شود برای کاربران بسیار مفید است. اما از خطرات آنان نباید غافل شد. جهت جلوگیری از خطرات سمپاشی برای حیوانات خانگی بهترین کار شناخت و راه های کنترل خطرات سمپاشی می باشد. اگر آفت کش ها و سموم جهت از بین بردن حشرات موذی بی احتیاط مصرف شوند خطرات جبران ناپذیری برای حیوانات خانگی به وجود می آورند.

یکی از موثر ترین روش ها جهت کاهش خطرات ناشی از سمپاشی حذف منابع غذا و آب و وسایل در محل سمپاشی است. برای این کار تمام وسایلی که مربوط به خود و حیوان خانگی‌ تان می باشد را باید از محل سمپاشی دور کنید تا آلوده نشود. همچنین اطلاعاتی که بر روی برچسب آفت کش ها و سموم درج شده را مطالعه کنید و مطابق با آن سم پاشی را انجام دهید.

نکاتی جهت حفاظت از حیوان خانگی در برابر خطرات سمپاشی

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در این باره مدنظر قرار دهید این است که قبل از انواع سمپاشی مثل سمپاشی موش با استفاده از آفت کش از نوع آن اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که آفت کش و یا مواد سمپاشی بر روی بدن حیوانات تاثیراتی بر جای می ‌گذارد و یا بی خطر است. همچنین اسباب بازی حیوان خانگی تان را تا زمانی که سموم کاملا از روی زمین پاکسازی نشده‌اند از محل دور نگه دارید. حیوانات خانگی شما همواره باید به دور از مواد سمپاشی باشند.

از این رو برای حفاظت از حیوانات دلبندتان از آلوده شدن دست و پای حیواناتان به مواد شیمیایی سمپاشی جلوگیری به عمل آورید. همواره توجه کنید که اگر قصد خروج از منزل را بعد از سمپاشی دارید حیوانات را با خود ببرید. زیرا ممکن است بدنش را به مواد سم پاشی آلوده کند و یا بر روی زمین وسیله ای که با سمپاشی آلوده شده را بر دهان بگیرد.

 

سگ و گربه مریض در زیر پتو
خطرات سمپاشی در ممنزل برای حیوان خانگی

عوارض سم پاشی بر روی حیوانات

حیوانات خانگی موجودات حساس و آسیب پذیری هستند‌. لذا ممکن است سمپاشی ساس و دیگر حیوانات موذی بر روی بدنشان عوارض جبران‌ ناپذیری بر جای بگذارد و موجب مرگ آنان شود‌. برای جلوگیری این امر باید نکات قبل از سم پاشی و بعد از سمپاشی را بدانید و با خطرات سمپاشی برای حیوانات خانگی آشنا باشید‌. سموم از طریق پوست، دهان و تنفس وارد بدن حیوانات می شود.

زیرا ممکن است زمانی که حیوانات بر روی زمین خوابیده اند مواد سمپاشی برای روی بدنشان بنشیند و زمانی که بدنشان را طبق عادت لیس می زنند مواد سم پاشی از این طریق وارد دهان شان شود. عوارض سمپاشی بر روی بدن حیوانات خانگی می تواند تا هفته ها ادامه داشته باشد. لذا مدت زیادی حیوانات خانگی تان را درگیر خود کند و یا حتی جانشان را بستاند‌. لذا اهمیت انجام سمپاشی اصولی بسیار بالا می باشد.

سمپاشی منازل و محل کار تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

اهمیت دانستن خطرات سمپاشی

وجود حشراتی مانند مگس، موریانه و موجوداتی مانند موش می تواند در زندگی همه افراد تاثیرات منفی بگذارد. لذا یک معضل بزرگ محسوب می‌ شود که تنها کار برای رهایی از آن در سمپاشی منازل می باشد. سمپاشی اصولی خطراتی که مربوط به گروه های حساس مانند حیوانات خانگی است را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. توجه داشته باشید همانطور که در هنگام سمپاشی همه مواد غذایی و وسایل خود را از محل دور می کنید و تا پاکسازی محل فرزند دلبند خود را اجازه نمی‌ دهید وارد محل سمپاشی شود، باید همین حساسیت را بر روی حیوانات خانگی داشته باشید.

زیرا حیوانات خانگی هم مانند انسان ها بدن حساسی دارند و در برابر سمپاشی بسیار آسیب پذیر هستند. مواد سمپاشی از روش های مختلف وارد بدن حیوانات می شود که یکی از آن تغذیه است. لذا همواره سعی کنید همه وسایلی که ممکن است حیوان شما در دهان بگیرد را از محل دور نگه دارید.

جمع بندی

از بین بردن حشرات مزاحم و آزار دهنده یکی از دغدغه های همه ی افراد است. یکی از روش های از بین بردن این حشرات موذی سمپاشی می باشد. اما برای سمپاشی اصولی باید نکات بسیار مهمی مد نظر قرار بگیرد. یکی از این نکات شناخت خطرات سمپاشی برای حیوانات خانگی است. برای جلوگیری از مسمومیت سگ و گربه و پرندگان باید در ابتدا حیوان خانگی خود را از محل سمپاشی دور نگه دارید. سپس تمام وسایلی که مربوط به حیوان تان است اعم از خوراکی، اسباب بازی، قفس نگهداری و غیره باید از محل سمپاشی به بیرون منتقل شوند. شما عزیزان می توانید برای جلوگیری از آسیب هایی که به حیوانات خانگی تان وارد می شود از خدمات سمپاشی کاسپین استفاده نمایید.

منبع: epa ، irangan

سمپاشی کاسپین

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای