سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

سوسکی روی خوراکی

بیماری ها , خطرات ناشی از وجود سوسک در خانه را بیشتر بشناسید…

سوسک ها با نفوذ در قسمت های مختلف خانه سلامت انسان ها را در معرض خطر قرار می دهند. این موجودات خطرناک سبب ایجاد مشکلات و بیماری های گوناگونی می شوند، به همین جهت از بین بردن آن ها بسیار مهم است. راه های زیادی برای سمپاشی و خلاصی از خطرات وجود سوسک در خانه وجود دارد اما باید بهینه ترین روش را انتخاب کنید.

بیشتر افراد فکر می کنند سوسک ها تنها در مکان های کثیف و عاری از بهداشت نظیر؛ فاضلاب ها زندگی می کنند. این تصور کاملا اشتباه است چرا که وجود سوسک در خانه ها نیز مشاهده می شود. بنابراین همیشه وجود سوسک مبنی بر کثیف بودن محیط نمی باشد، بلکه در برخی مواقع سوسک ها در مکان های تمیز هم وجود دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با خطرات وجود سوسک در خانه آشنا کنیم.

مشکلات ناشی از وجود سوسک در خانه

وجود سوسک در خانه آرامش اهل خانه را از بین می برد و سبب بیماری های گوناگونی نظیر آسم و آلرژی، فلج اطفال و انگل های گوارشی و… می شود. به همین منظور باید در کمترین زمان ممکن به فکر خلاصی از شر این حیوانات موذی باشید. برای اینکه از بیماری ها و مشکلاتی که از طریق این حیوانات منتقل می شود در امان بمانید باید به فکر سمپاشی منازل خود باشید. این کار باید توسط افراد خبره و ماهر انجام گیرد بنابراین از اقدام خودسرانه پیشگیری کنید. همچنین سوسک ها مواد غذایی و اثاثیه خانه را آلوده می کنند. اگر این حشرات موذی مواد غذایی را آلوده کنند ممکن است دچار بیماری های مختلف مانند مسمومیت شوید.

 

یک سوسک قهوه ای بزرگ
مشکلات ناشی از وجود سوسک در خانه

 

تهدید برای سلامتی افراد

وجود سوسک در خانه خطرات زیادی برای سلامتی انسان ها به دنبال دارد. در واقع سوسک ها با انتقال بیماری های مختلف نوعی تهدید برای سیستم ایمنی انسان ها به شمار می روند. برای اینکه مناسب ترین روش را برای از بین بردن سوسک ها انتخاب کنید بهتر است در مورد خطرات و بیماری های ناشی از وجود سوسک در خانه اطلاعاتی کسب کنید. این حشرات آلوده هنگامی که در خانه حرکت می کنند، بزاق، ادرار و مدفوع و… از خود به جای می گذارند.

به علاوه می توانند از طریق تنفس یا تماس با بدن انسان سبب ایجاد  بیماری شوند. به طور کلی آلودگی هایی که سبب ورود سوسک به خانه می شوند، می توانند روی سلامتی اعضای خانه تاثیر منفی بگذارند. ساس نیز مانند سوسک می تواند باعث ایجاد بیماری شود پس اگر در منزل خود نشانه ای از سوسک یا ساس مشاهده کردید سریعا به سمپاشی ساس و سوسک در خانه ی خود بپردازید.

 

چندین سوسک روی دریچه فاضلاب
روش های منتقل شدن بیماری از سوسک به انسان ها

 

روش انتقال بیماری از سوسک به انسان

انتقال بیماری از سوسک به انسان ها به روش های مختلفی انجام می گیرد. شناخت این روش ها می تواند برای پیشگیری از بیماری کمک کننده باشد. یکی از راه های انتقال بیماری از سوسک به انسان از طریق تنفس است.  در مدفوع و بزاق سوسک ها پروتئین وجود دارد. پروتئین موجود در مدفوع سوسک ها می تواند سبب عفونت در بدن انسان ها شود.‌ تماس فیزیکی با مدفوع و بزاق سوسک نیز سبب انتقال بیماری و میکروب می‌ شود. بنابراین از تماس مستقیم با بزاق و مدفوع سوسک اجتناب کنید. با تغذیه غذای آلوده نیز دچار بیماری می شوید. پس اگر در آشپزخانه خود متوجه حضور سوسک شدید سریعا سمپاشی سوسک کابینتی را انجام دهید.

اگر غذای آلوده به مدفوع یا بزاق سوسک را بخورید دچار بیماری های گوارشی می شوید. البته تماس مستقیم با سوسک ها نیز سبب بروز بیماری می شود. زیرا سوسک ها در مکان های کثیف و عاری از بهداشت زندگی می کنند به همین دلیل با طیف وسیعی از باکتری ها و آلودگی ها در تماس هستند. به علاوه در پاهای سوسک ها خارهایی وجود دارند که محل جمع آوری آلودگی های مختلفی می باشند. به همین جهت هر چیزی که سوسک با آن تماس پیدا کند آلوده می شود.

بیماری های ناشی از سوسک

در ادامه به بررسی بیماری های ناشی از وجود سوسک در خانه می پردازیم:

آسم و آلرژی

اسم و آلرژی یکی از بیماری های است که توسط سوسک به انسان ها منتقل می‌ شود. تخم سوسک ها محرک بسیار قوی برای بیماری های تنفسی می باشد. در واقع پروتئین های موجود در مدفوع سوسک واکنش های آلرژیک زیادی به دنبال دارد.  به عنوان مثال مدفوع سوسک می تواند در انسان سبب بروز تب، سرفه، گرفتگی بینی و حالت تهوع، عفونت، خارش در پوست، خستگی در ماهیچه و… شود.

با پخش ذرات ریز بدن سوسک ها پروتئین موجود در بدن این موجودات در هوا منتشر می شود‌ و در نهایت آسم و مشکلات تنفسی را به دنبال دارد. بنابراین سوسک ها برای کودکان، سالمندان و افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند خطرناک هستند.

 

سوسکی روی یک تکه نان
آشنایی با بیماری هایی که از سوسک به انسان ها منتقل

 

 سالمونلا

سالمونلا یکی دیگر از بیماری های است که از طریق سوسک به انسان ها منتقل می شود. بیماری سالمونلا سبب بروز التهاب معده و روده و تب و … می شود به همین جهت بسیار خطرناک است. هنگامی که سوسک ها در منزلتان وجود دارند به قسمت های مختلف خانه هجوم می برند و همه چیز را آلوده می کنند و اثراتی از خود به جای می گذارند. این اثرات حاوی مواد مضر قابل انتقال به انسان ها هستند و می توانند سبب ایجاد مشکلات گوارشی و عفونت های دستگاه ادراری و.‌.. شوند.

 فلج اطفال

واقعیت ترسناک در مورد سوسک ها این است که می توانند سبب بروز بیماری فلج اطفال شوند‌. این حیوانات عامل ایجاد کننده ویروس خطرناکی هستند که سبب بروز بیماری فلج اطفال می شود. به همین جهت باید محیط خانه را کاملا تمیز کرده و کودک تان را از محیط آلوده دور کنید.

 ای کولا

مسمومیت های غذایی از دیگر بیماری های است که از طریق سوسک ریز به انسان ها منتقل می شود. ای کولا نوعی باکتری خطرناکی می باشد که سبب بروز مسمومیت های غذایی می شود. سوسک ها به راحتی این باکتری را با خود حمل می کنند. هنگامی که با جسم آلوده در تماس باشید یا غذای آلوده را مصرف کنید، این باکتری وارد بدنتان می شود.

سمپاشی منازل و محل کار تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

انگل های گوارشی

این حشرات موذی می توانند انگل های گوارشی گوناگونی را به انسان ها انتقال دهند. از جمله انگل های گوارشی می توان به؛ کرم سوزنی، کرم حلقوی، کرم قلابدار و نواری اشاره کرد. ابتلا به انگل گوارشی برای انسان ها بسیار خطرناک می باشد زیرا تشخیص و درمان این مشکل دشوار است. به همین جهت باید قبل از اینکه سوسک ها به بدنتان آسیب وارد کنند آن ها را از بین ببرید.

به علاوه سوسک ها بیماری های دیگری نظیر؛ حصبه یا التهاب ریه را به دنبال دارند. با این تعاریف اگر در خانه قسمت های بدن سوسک یا مدفوع آن ها را مشاهده کردید بلافاصله به فکر انجام و هزینه سمپاشی سوسک  در آن محیط باشید.

جمع بندی

در این مطلب در مورد خطرات وجود سوسک در خانه بحث کرده و اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم. سوسک ها موجودات موذی و خطرناک هستند‌. این حشرات عامل انتقال بیماری های بسیاری زیادی به انسان ها می باشند. از جمله این بیماری ها می توان به مشکلات گوارشی، آسم و آلرژی، سالمونلا و فلج اطفال و… اشاره کرد.

سوسک ها از روش های گوناگون بیماری ها را به انسان ها منتقل می کنند. به عنوان مثال؛ دست زدن به اقلام آلوده، خوردن و آشامیدن غذای آلوده و استنشاق هوای آلوده سبب بروز بیماری های مختلف می شود. سوسک ها علاوه بر انتقال بیماری وسایل و اسباب و اثاثیه منزل را از بین می برند. همچنین سبب آلودگی و کثیفی محیط می شوند.

اگر در منزل خود نیاز به سمپاشی موش، سوسک، ساس و … دارید؛ شرکت سمپاشی کاسپین آماده خدمت رسانی به شما با استفاده از سموم بی بو و نیروهای متخصص است.

سمپاشی کاسپین

سوالات متداول

  • آیا سوسک توانایی انتقال بیماری به انسان را دارد؟

بله، سوسک می تواند سبب بیماری هایی نظیر مشکلات گوارشی، آسم و آلرژی، سالمونلا و فلج اطفال در انسان شود.

  • قیمت خدمات سمپاشی سوسک در شرکت سمپاشی کاسپین چگونه است؟

شرکت سمپاشی کاسپین با استفاده از سموم بدون بو و با کیفیت به ارائه سمپاشی به صورت کاملا تخصصی و بهداشتی در منازل شما می پردازد؛ قیمت خدمات سمپاشی در این شرکت بر حسب قیمت بهترین سم و متراژ محل سمپاشی متغییر خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای