سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

یک خوابگاه با تخت دو طبقه

سمپاشی خوابگاه برای بهداشت محیط زندگی دانشجویان

خوابگاه ها میزبان مهمانان زیادی هستند که گاهی از شهری به شهر دیگر سفر می کنند و به همین دلیل می توانند ناقل بیماری ها و حشرات موذی همچون ساس و کک باشند و یا حتی نیاز به سمپاشی موش و سوسک داشته باشند.

بهترین روش برای از بین بردن این حشرات مقاوم و حیوانات موذی، سمپاشی خوابگاه است که تا حد زیادی به کاهش آنها کمک می کند تا اشخاص از گزش و التهاب های ناشی از آن در امان باشند.

اصول سمپاشی خوابگاه

حشراتی که بیشتر در خوابگاه ها مشاهده می شوند از نوع انگل هستند مانند ساس ها، کک ها و سوسک های جونده که همه ی آنها عوارضی آزار دهنده همچون خارش، تورم و التهاب در ناحیه گزش بوجود می آورند.

برای سمپاشی ساس و …. چنین محیطی لازم است از اصول آن اطلاع داشته باشید تا بیشترین میزان تاثیرگذاری را روی حشرات گذاشته باشید.

ساس یک آفت رایج است که اغلب از کشوری به کشور دیگر پخش و منتقل می شود که این انتقال در مکان های شلوغ و پرجمعیتی مانند خوابگاه به دلیل تردد بیشتر ساکنان بیشتر اتفاق می افتد و متاسفانه حشره ساس به گونه ایست که در مراحل اولیه زندگی اش که تحت عنوان پوره آن را می شناسند، با چشم غیرمسلح دیده نمی شود و شناسایی آن تا زمانی که به مرحله نیش زدن برسد بسیار دشوار است از این رو احتمال زیادی دارد همراه با لباس و وسایل شما از جایی به جای دیگر منتقل شود و بدین ترتیب به سادگی گسترش یابد.

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید! >>

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید

ساس ها با سرعت عجیبی رشد می کنند و همین قضیه می تواند کنترل و دفع آنها را به مراتب سخت تر از حالت معمول کند و یک تخت آلوده در خوابگاه را به یک اتاق آلوده و بعد از آن به یک خوابگاه آلوده تبدیل کند.

ساس یک مشکل پیچیده است که برای جلوگیری از گسترش آن باید خیلی سریع در صورت مشاهده اولین نمونه ها، اقدام به دفع و نابودی شان از طریق سمپاشی خوابگاه کرد.

همچنین اگر خوابگاه شما پناهگاهی برای بی خانمان ها و افراد کولبری است که از مکانی به مکان دیگر یا حتی از کشوری به کشور دیگر جابجا می شود، اهمیت سمپاشی خوابگاه برای شما دو چندان خواهد بود اما انجام اصولی آن در

مشکل دیگری که خوابگاه ها می توانند با آن مواجه شوند حیوانات خانگی و انگل های چسبیده به آنها هستند.

 

دو تختخواب در خوابگاه
سمپاشی در خوابگاه و اصول آن

 

در خوابگاه هایی که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل خوابگاه را دارند، معضل کک نیز وجود دارد که مشابه ساس به سرعت تکثیر می شود، با چشم غیر مسلح دیده نمی شود و بعد از مدتی که تحت کنترل نباشد به مشکل بزرگی تبدیل خواهد شد.

در خوابگاه ها معمولا مواد غذایی که برای تهیه غذا استفاده می شوند در همان جا دخیره و نگهداری شده و بافی مانده آنها در همان اطراف دور ریخته می شود که شرایط حضور جوندگانی مانند موشها و حشراتی مانند مورچه ها، سوسک ها و زنبورها را فراهم می کند بنابراین هجوم آفات در این مناطق مشکلات بهداشتی بوجود می آورد و از طرفی باعث نارضایتی اشخاص ساکن در خوابگاه می شود.

برای داشتن آگاهی کامل از اصول سمپاشی خوابگاه مثل سمپاشی کک، موش و … ابتدا باید اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش خطرات احتمالی و آلودگی هایی که بعدا ایجاد می شوند انجام شود:

1-درزها و شکاف های دیوارها را تا جایی که امکان دارد بپوشانید.

2- در هنگام انجام فرآیند سمپاشی حتما سایر افراد به جز فرد اعمال کننده محیط را ترک کنند و تا زمان خشک شدن سموم وارد محیط نشوند.

3- لباس مناسبی بپوشید به گونه ای که کل پوست بدن تحت پوشش باشد و جایی در معرض سموم قرار نگیرد چرا که می تواند حساسیت های پوستی بوجود بیاورد.

4- خوراکی ها و مواد غذایی درون اتاق ها را حتما از آن خارج کنید.

5- با مطالعه دستور العمل روی سمی که از آن استفاده می کنید اثربخشی کار خود را افزایش دهید.

 

دو نفر در حال سمپاشی خوابگاه
نکات قابل رعایت پس از سمپاشی خوابگاه

 

نکات مهم بعد از سمپاشی خوابگاه

بعد از سمپاشی خوابگاه مانند سمپاشی سوسک و … لازم است یکسری نکات شود اما قبل از آن توصیه هایی به ساکنان خوابگاه می کنیم که میزان آسیب پذیری آنها را کاهش دهد.

از آنجایی که مسافران در هنگام مسافرت بیشتر در معرض آفات وجود دارند، بهتر است که چمدان و لباس های خود را بررسی کنند تا اگر ساس در لباس هایشان وجود داشت باخبر شوند چرا که این موجودات در زیر لباس های شما پنهان می شوند و زمانی از وجودشان خبردار می شوید که شروع به تکثیر کرده اند.

اگر از وجودشان مطلع شدید وسایلتان را برای مدتی در زیر آفتاب و در فضای باز قرار دهید.

پس از سمپاشی، روتختی و پتویتان را با آب بسیار داغ شستشو دهید و تشک های قدیمی را برای همیشه دور بیندازید.

در صورت امکان تخت خود را از دیوارها دور نگه دارید.

همچنین می توانید میزان کمی از سموم را در ظرف اسپری کوچک نگهداری کنید که در مواقع ضروری بتوانید به آسانی با اسپری کردن آن از شر این حشرات خلاص شوید.

هزینه و قیمت سمپاشی خوابگاه

معمولا خوابگاه ها مکان های وسیعی هستند که در چند طبقه ساخته می شوند و در هر طبقه اتاق های زیادی وجود دارد بنابراین در صورتی که قصد سمپاشی خوابگاه را داشته باشید مانند احتمالا جنبه های اقتصادی آن در وهله اول برایتان مهم خواهد بود اما این هزینه در برابر هزینه های دیگری که حشرات موذی و جانوران جونده برایتان می تراشند چندان اهمیت نخواهد داشت چون افراد قطعا دوست ندارند با موش ها هم اتاق شوند و کنار سوسک ها صبحانه میل کنند و دیدن چنین صحنه هایی برای هیچ کس خوشایند نخواهد بود مخصوصا در خصوص حشرات که ناقل بیماری نیز می توانند باشند و بهداشت و سلامت اشخاص را در معرض تهدید قرار می دهند و باید در نظر گرفت که دفع حشرات از خوابگاه همانند سمپاشی بیمارستان ها و محیط های پزشکی اهمیت زیادی دارد.

در هر صورت از آنجا که در خوابگاه ها با مساحت زیادی سر و کار داریم برای سمپاشی نیز به حجم بیشتری از سموم نیاز است تا پاکسازی محیط به طور کامل انجام شود که یعنی نباید توقع هزینه های پایین برای چنین کاری مدنظر داشت اما اهمیت دفع آفات و حشرات به اندازه ای است که صاحبان خوابگاه ها و مکان های پرجمعیت باید درست ترین و به صرفه ترین تصمیم را در این خصوص بگیرند و در کنار هزینه های سمپاشی به آرامش و بهداشتی که بعد از آن دوباره به خوابگاه بر می گردد نیز فکر کنند. شرکت کاسپین سمپاشی مورچه، سوسک، ساس و دیگر حشرات را با بهترین هزینه برای شما انجام خواهد داد؛ برای دریافت مشاوره با مشاوران ما در سمپاشی کاسپین در ارتباط باشید.

سمپاشی کاسپین

سوالات متداول

  • چه نکاتی باید پس از سمپاشی خوابگاه رعایت شود؟

افراد باید بدانند که پس از عملیات سمپاشی باید تمامی ملحفه ها، لباس ها، ظروف و تمام آن چه در معرض سموم قرار گرفته را شستشو داده و به تهویه هوای محیط بصورت کامل بپردازند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای