سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی مایت با سم قوی

سمپاشی تخصصی مایت و خلاصی همیشگی از آن

مایت ها حشرات ریز و به ظاهر بی آزاری هستند که می توانند شما را مجبور به سمپاشی منازل کنند. موجوداتی که حضور انگل گونه آن ها در محیط، هرچند که خطری جدی ندارد اما بی ضرر نیز نخواهد بود. از لحاظ ظاهری مایت ها شباهتی به سوسک های دارند ما در مقاله ی کامل درباره ی سمپاشی سوسک چرم و فرش با شما صحبت کرده ایم. حال پرسش اساسی این است که مایت به چه نوع حشراتی گفته می شود؟ چگونه این حشرات به محیط زندگی ما وارد می شوند؟ بهترین راه برای مقابله با آن چیست و سمپاشی مایت، به چه روشی انجام می گیرد؟ برای یافتن پاسخ این پرسش ها، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

حشره مایت چیست؟

مایت یا به اصطلاح هیره، نوعی از حشرات ریز هستند که از رده عنکبوتیان به شمار می آیند. این حشرات عموما از بدن کبوتر و پرندگان به انسان منتقل می شوند. اما گاهی ممکن است لانه یا فضله این حیوانات نیز عامل انتقال دهنده حشره مایت باشند. علاوه بر محیط زندگی، برخی از انبار های غلات نیز می توانند در خطر هجوم هیره قرار گیرند. به دلیل جذب کردن ذرات مرطوب هوا، این موجودات می توانند علائم آسم را در افراد مبتلا، تشدید کنند. بهتر است بدانیم که بیشتر گونه های مایت، در خاک زندگی می کنند.

 

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید! >>

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید

انواع مختلف مایت

جالب است بدانید که هیره ها پر تنوع ترین و پر تعدادترین گونه، میان بی مهرگان به شمار می آیند. هرچند که درصد بالایی از آن ها با زندگی در خاک عمر خود را سپری می کنند، اما گونه های مختلفی از آن ها نیز در آب زندگی کرده یا به شیوه انگل وار با تغذیه از قارچ ها و دیگر موجودات به زندگی خود می پردازند. مایت پرنده، مایت انسان و مایت گرد و غبار تنها گروه کوچکی از خانواده مایت ها به شمار می روند.
در آخرین مطالعات انجام شده، بین سه تا پنج میلیون گونه مختلف از هیره ها در کره زمین وجود دارند. یکی از این گونه ها، مایت های مولد خارش هستند که می توانند باعث بروز مشکلات پوستی زیادی مانند جرب بر روی انسان ها شوند. مایت های مولد خارش در گونه های دیگر نیز می توانند منجر به بیماری شوند اما خبر خوب این جا است که هر گونه تنها قادر به آلوده کردن گونه مخصوص خود است. به همین دلیل برای رهایی از آن ها می توانید سمپاشی مایت را امتحان کنید.

 

انواع حشره مایت
سمپاشی مایت

شکل ظاهری مایت

مایت ها در گونه بندپایان طبقه بندی شده و اندازه های مختفی دارند. سایز این حشرات بسته به نوع و گونه ای که در آن هستند، متغیر است اما اندازه آن ها در اغلب گونه ها، از یک میلی متر تجاوز نمی کند. بدن هیره ها به دو قسمت بالا تنه و شکم تقسیم شده و مانند عنکبوت ها، از هشت پا استفاده می کنند. جزئیات ظاهری آن ها می تواند در گونه های مختلف، تفاوت های عمده و اساسی زیادی داشته باشد. طول عمر این حشرات به طور میانگین هشتاد روز است و اندازه آن ها و حتی شکل ظاهری شان در طول دوران رشد می تواند دستخوش برخی تغییرات شود. عموما بعد از گذشت دو هفته و با بالغ شدن مایت، ظاهر ثابت آن ها شکل گرفته و تغییر زیادی بعد از آن نخواهند داشت.

آیا مایت کبوتری برای سلامتی انسان خطرناک است؟

اسید پیکریک، یکی از اسیدهای موجود در مایت کبوتری، می‌تواند باعث تحریک و التهاب پوست شود. در مواردی، ممکن است افراد حساس به این اسیدها باعث آلرژی یا تحریک شدن پوست شوند. از این رو، مایت کبوتری ممکن است برای برخی افراد با پوست حساس یا درصورت استفاده نادرست موجب مشکلات پوستی شود.

راه های سمپاشی مایت

بسته به نوع گونه هیره، سمپاشی مایت می تواند متفاوت باشد. مواد شیمیایی به کار رفته در سم مایت گرد و غبار با موادی که در از بین بردن مایت بوته زار استفاده می شود، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. شرکت سمپاشی کاسپین می تواند به شما در تشخیص نوع مایت و انتخاب سم درست برای از بین بردن آن ها کمک کرده و خیال شما را از بابت دغدغه های این چنینی، راحت کند. برای سمپاشی مایت باید در سه مرحله اقدام کرد که این مراحل به ترتیب بازدید از محل، اقدام به سمپاشی و در نهایت نظارت بر محیط سمپاشی شده است.
به خاطر داشته باشید که استفاده از افراد غیرمتخصص در زمینه سمپاشی مایت می تواند معایب زیادی برای شما به همراه داشته باشد. استفاده از ترکیب بندی اشتباه در ساخت سم، نه تنها برای انسان مضر بوده و می تواند باعث بروز علائم بیماری در آن ها شود، بلکه با تاثیر بر واکنش های عصبی حشرات، ممکن است باعث افزایش فعالیت آن ها شود.

سمپاشی منازل و محل کار تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

راه های پیشگیری و کنترل مایت چیست؟

اصلی ترین کار در رابطه با پیشگیری از هجوم این نوع از کنه ها، تمیز نگاه داشتن محیط خواهد بود. این گونه می توان از نفوذ حشرات موذی زیادی جلوگیری کرد. همچنین بستن منافذ محیط و تعمیر حفره ها یا پنجره های شکسته نیز می تواند قدم موثری در این راه برای ما به شمار آید. تعویض و شستن مرتب ملحفه و روبالشی اتاق خواب، از رشد بی رویه آن ها در این محیط پیشگیری می کند. به این نکته نیز دقت داشته باشید که مرطوب بودن محیط یا استفاده از ملحفه و بالش نم دار، می تواند باعث رشد بیشتر و بهتر هیره ها شده و تاثیری منفی در روند از بین بردن این حشرات داشته باشد. تخت خواب یکی از مناطق مناسب برای رشد هیره ها به شمار می آید و با رعایت نکات بهداشتی در این مناطق از خانه، می توانید تا حد زیادی از رشد این موجودات جلوگیری کرده و کار را برای سمپاشی، آسان تر سازید.
آیا تا کنون با مشکل در زمینه مایت ها همراه شده اید یا خیر؟ شما چه روشی برای از بین بردن این حشرات موذی انتخاب می کنید؟ بهترین کار برای پیشگیری از هجوم این حشرات چیست؟ در آخر اگر در خانه و محل زندگی خود اثری از این حیوانات مشاهده کردید، می توانید سمپاشی مایت انجام داده و محل زندگی خود را از این حشرات پاک کنید.

منبع: pbs ، radintak ، britannica

شرکت سمپاشی کاسپین

سوالات متداول

بسته به نوع گونه هیره، سمپاشی مایت می تواند متفاوت باشد. مواد شیمیایی به کار رفته در سم مایت گرد و غبار با موادی که در از بین بردن مایت بوته زار استفاده می شود، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

قیمت سمپاشی به عوامل مختلفی بستگی دارد.ما در سمپاشی کاسپین تلاش کردیم تا بهترین نوع از سم ها را با مناسب ترین قیمت ارائه دهیم.همچنین کارشناسان ما در سمپاشی کاسپین با توجه به محیط و ضرورت سمپاشی و شدت سم پاشی ، سم مناسب همان محیط را استفاده می کنند و قیمت سمپاشی نیز با توجه به این موارد محاسبه می شود.

در سمپاشی کاسپین ما با استفاده از بهترین تکنیک ها و سموم اثرگذار تمام آفات و قارچ های احتمالی در محیط را نیز در کنار حیوانات و حشرات موذی از بین خواهیم برد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای