سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

سوسک آلمانی ریز

ساده ترین روش سمپاشی سوسک کابینت

به‌ طور معمول یکی از دغدغه های خانواده ها در فصول گرم سال، وجود حشرات موذی مانند سوسک های ریز است. این حشرات اغلب در کابینت ها، لوله ها و سرویس های بهداشتی دیده می شوند. وجود این نوع موجودات در خانه بسیار مشکل زا و آزار دهنده است. برخی از این موجودات موذی را می توان با استفاده از اسپری های حشره کش از بین برد؛ اما برخی دیگر به همین راحتی از بین نمی روند و تعدادشان زیادتر نیز می شود؛ بنابراین برای از بین بردن این گونه حشرات لازم است، کل خانه سمپاشی شود.

 البته برای پیشگیری از نفوذ و تکثیر این موجودات مزاحم بهتر است، مسیر های ورودی آن ها را مانند لوله های فاضلاب بست؛ همچنین باید تمام خانه را پاکیزه و تمیز نگه داشت؛ اما گاهی با رعایت همه این موارد باز هم شاهد نفوذ این حشرات به خانه هستیم. برای از بین بردن این نوع حشرات ابتدا لازم است، نوع سوسک شناسایی و بعد اقدام به خرید یک سم مناسب شود.

بهترین سم برای از بین بردن سوسک کابینت

وجود این حشرات در یک محل باعث به وجود آمدن حس ناخوشایند می شود که این حس سبب دوری و گریزان بودن افراد از این موجودات است. برای از بین بردن آن ها روش های مختلفی وجود دارد که هر یک می تواند تأثیر بسزایی برای نابودی آن ها داشته باشد. سوسک ها یکی از متنوع ترین حشرات به حساب می آیند. هر یک از این گونه ها در محل خاصی زندگی می کنند و از مواد مختلفی تغذیه می نمایند؛ همچنین برخی از آن ها آبزی هستند. سوسک ها از نظر ظاهری به دو دسته بالدار و بدون بال تقسیم می شوند.

به طور کلی سوسک ها دارای سه نوع آمریکایی، آلمانی و شرقی هستند. هر یک از این حشرات ویژگی های منحصر به فردی دارند و از نظر محل زندگی و نوع تغذیه با یکدیگر متفاوت هستند. همان طور که بیان شد، برای ریشه کن کردن این گونه حشرات  و سمپاشی منازل خود ابتدا باید نوع آن ها را شناسایی کرد.

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید! >>

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید

  • سوسک آمریکایی

این نوع سوسک ها اغلب دارای بال های روشن به رنگ قهوه ای متمایل به قرمز هستند. اندازه آن ها بسیار بزرگ است و گاهی به 1/2 اینچ می ‌رسد. بیشتر این سوسک های بالدار در خارج از محیط خانه زندگی می کنند و از طریق پرواز کردن وارد خانه می شوند. به علاوه، یکی از راه های ورود این نوع حشرات به داخل منزل، لوله های فاضلاب می باشد. جالب است، بدانید که این نوع سوسک ها بیش از 600 روز عمر می کنند و از مواد شیرین، نان و میوه ها تغذیه می نمایند.

  • سوسک آلمانی

این نوع سوسک ها معروف به سوسک کابینتی هستند. رنگ آن ها قهوه ای تیره است و حدود 100 روز عمر می کنند. این موجودات موذی دو نوار افقی سیاه رنگ در پشت سر خود دارند. آن ها اغلب در جاهای مرطوب و آشپزخانه ها دیده می شوند. این نوع حشرات در رستوران ها، آپارتمان ها و آشپزخانه ها مشاهده می شوند.

اصولاً این سوسک ها به سم مقاوم هستند. برای از بین بردن این نوع حشرات باید در زمان های مختلف با استفاده از نظر یک کارشناس حرفه ای از ترکیب سموم پیرتیروئیدی و فسفره استفاده کرد. البته در موقع سمپاشی ترکیب این سموم تغییر می کند.

 

سوسک کابینت
سوسک آمریکایی و روش سم پاشی آن

 

داروی سوسک کابینت

برای سم پاشی سوسک می توانید دارو، محلول یا پودر های مختلف مانند: بایتکس، دیازینون، سوین و دی دی وی پی را در محل هایی که این حشرات وجود دارند، همچون: پشت کابینت ها، یخچال ها، شکاف دیوار و شوفاژ ها بریزید. به علاوه، برای مکان هایی که دسترسی به آن ها دشوار است، می توانید از طعمه های مسموم نیز استفاده کنید.

روش استفاده از داروی سوسک کابینت

ابتدا باید محل مد نظر را به طور کامل تمیز کنید. سپس این دارو ها را در کابینت ها بریزید. بهتر است، این داروها را هنگام شب استفاده کنید؛ زیرا این حشرات بیشتر در شب بیرون می آیند. برای اثر گذاری بیشتر این مواد بهتر است، این عمل را هر دو هفته یک بار تکرار کنید و از خطرات وجود سوسک در خانه غافلگیر نشوید.

موارد مهم هنگام سمپاشی سوسک کابینت

  • این سموم را از دسترس اطفال دور نگه دارید.
  • از پاشیدن این مواد سمی در محل هایی که باقی حیوانات زندگی می کنند، جداً خودداری کنید.
  • در هنگام استعمال آن ها به پزشک مراجعه کنید.

جمع بندی

همان طور که بیان شد، بهترین روش برای ریشه کن کردن این حشرات مزاحم، شناخت دقیق گونه آن ها و مشورت با یک کارشناس حرفه ای است. شما می توانید برای از بین بردن آن ها یا دریافت مشاوره، به کارشناسان سایت ما  مراجعه کنید و سؤالات خود را بپرسید. به علاوه، می توانید بهترین سم سوسک ریز و دیگر حشرات از ما تهیه کنید.

منبع: homeservize

سمپاشی کاسپین

سوالات متداول

  • سوسک های آشپزخانه از کدام انواع سوسک محسوب می شوند؟

سوسک های آلمانی یا سوسک های آشپزخانه از مقاوم ترین سوسک ها محسوب می شوند که برای سمپاشی سوسک در این مواقع حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید.

  • یک بار سمپاشی سوسک کابینت برای از بین رفتن کل سوسک ها کافیست؟

خیر، عملیات سمپاشی برای سوسک کابینت باید در بازه های مختلف به طور مداوم انجام شود تا بصورت کامل سبب نابودی سوسک ها شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای