سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

گال

خدمات سمپاشی گال

گال نوعی بیماری است که توسط یک کنه به وجود می‌آید. این بیماری مسری و بسیار پرخطر است. به طوری که اگر یکی از اعضای خانواده به این بیماری پوستی مبتلا شود، به احتمال زیاد دیگر اعضای خانواده هم به آن مبتلا می‌شوند. این بیماری عوارضی نظیر خارش شدید و مشکلات بیشتری را برای افراد سالمند یا بیماران مبتلا به سرطان خون و ایدز ایجاد می‌کند. روش‌های مختلفی برای جلوگیری از گسترش این بیماری در خانه وجود دارد. نکته‌ای که در این رابطه وجود دارد، اقدام سریع برای از بین بردن گال در خانه است. سمپاشی گال یک روش مطمئن و البته دائمی برای از بین بردن گال است. بنابراین اگر روش‌های مختلف را امتحان کرده‌اید، اما نتیجه نگرفته‌اید بهتر است سمپاشی منازل را امتحان کنید. در ادامه با این بیماری پوستی و روش‌های درمان آن بیشتر آشنا می‌شویم:

بیماری گال چیست؟

همانطور که گفته شد، گال بک نوع کنه است که اگر به شما سرایت کند، موجب بروز بیماری پوستی می‌شود. اما چگونه می‌توان بیماری پوستی گال را تشخیص داد. علائم اولیه بیماری پوستی گال، خارش و التهاب پوستی است. بیماری‌های پوستی همیشه با لکه‌های پوستی همراه هستند. گال هم موجب ایجاد لکه‌های پوستی می‌شود که در مواردی حتی ممکن است موجب پوسته پوسته شدن پوست شوند. این لکه‌ها معمولا به صورت جوش و برجستگی‌های پوستی بروز می‌کند. علائم گال گاهی اوقات به صورت خطوط خاکستری مایل به سفید رنگ روی پوست ظاهر می‌شوند که ناشی از سوراخ‌های ریز ایجاد شده توسط کنه‌های گال است. این علائم اغلب در نواحی کمر، کف پا، دست، صورت، گردن، مچ پا، نوک پستان، بین انگشت‌ها و آرنج دیده می‌شود.

این علائم معمولا 6 تا 10 روز پس از تماس اولیه با گال یا فرد مبتلا دیده می‌شود. بهتر است بدانید که حداقل 30 دقیقه طول میکشد تا گال از فردی به فرد دیگر انتقال پیدا کند. به همین دلیل، دست دادن، بغل کردن یا تماس چند دقیقه‌ای موجب انتقال این بیماری می‌شوند. اما با توجه به اینکه اعضای خانواده اغلب با هم در ارتباط هستند، گال از طریق مبلمان و ملحفه و لباس‌ها به همه آن‌ها منتقل می‌شود. از این رو بهترین روش درمان این بیماری، سمپاشی است.

 

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید! >>

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید

 

آیا گال قابل مشاهده است؟

گال نوعی کنه هشت پا است که با چشم دیده نمی‌شود. این نوع کنه یک موجود میکروسکوپی است که در سطح پوست زندگی می‌کند و موجب بروز بیماری پوستی گال می‌شود. اگرچه این کنه دیده نمی‌شود، اما پس از گذشت مدت زمان چند روزه، با ظهور جوش‌ها و بثورات پوستی، می‌توان به وجود آن در پوست فرد مبتلا پی برد.

 

گال روی پوست حیوانات
انتقال گال به حیوانات خانگی

 

انتقال گال به حیوانات خانگی

بهتر است بدانید که گال به حیوانات خانگی هم منتقل می‌شود. کنه‌ای به نام سارکوپتس می‌تواند از انسان به حیوان یا برعکس منتقل شود و بیماری پوستی گال را به وجود آورد. رفتارهایی مانند روابط جنسی یا بغل کردن طولانی حیوانات خانگی مانند سگ و گربه می‌تواند موجب انتقال گال شود.

برای اینکه مطمئن شوید حیوان خانگی شما به گال مبتلا شده است باید به علایم گال در حیوان خانگی توجه کنید. از جمله این عوامل می‌توان به ریزش مو، پوسته پوسته شدن، لکه‌های طاس و زخم اشاره کرد که در بخش‌های مختلف بدن حیوان مانند گوش، پا و آرنج ظاهر می‌شوند. در صورتی که حیوان خانگی شما چنین علائمی دارد، بهتر است سریعا نسبت به درمان او و سمپاشی گال اقدام کنید تا از گسترش آن در خانه جلوگیری کنید.

چگونه گال را از بین ببریم؟

از آنجایی که گال موجودی بسیار ریز است و تشخیص گال برای افراد عادی بسیار سخت خواهد بود، بهترین راه تماس با تیم متخصص کاسپین است تا ضمن تشخیص گال به سمپاشی گال بپردازیم و در طی یک الی دو روز شما را از این مشکل رهایی دهیم.

علائم گزش گال

گزش گال می تواند علائمی همچون خارش، جوش هایی برجسته در یک خط و امتداد به رنگ قرمز، خطوطی به رنگ پوست و گاهی خاکستری در سطح پوست، ایجاد شدن پوسته ضخیم روی پوست، اگزمای پوستی در صورت گزش شدید، از علائم نیش گال می باشد.

 

جای گزش گال
عوارض نیش گال بر روی پوست بدن

 

عوارض ناشی از گال

شاید فکر کنید که گال یک بیماری پوستی ساده است، اما باید بدانید که اگر در زمان مناسب اقدام به از ببن بردن و سمپاشی گال نکنید، این بیماری با عوارضش شما را آزار خواهد داد. اگرچه گال با کرم‌ها و داروهای مختلفی قابل درمان است اما اگر اقدام به سمپاشی گال نکنید، دوباره به این بیماری مبتلا می‌شوید.

در ابتدای بیماری، گال موجب ایجاد جوش‌ها و بثورات پوستی می‌شود که در ظاهر جزئی و قابل چشم پوشی هستند. اما پس از مدتی خارش‌های شدید موجب خاراندن این ناحیه می‌شود و به دنبال آن، زخم‌های بزرگ و کوچک پوستی ایجاد می‌شوند که احتمال عفونت‌ و زرد زخم وجود دارد. این بیماری در موارد شدید ممکن است موجب مشکلات پوستی و کلیوی و قلبی شود. البته نباید نگران نباشید زیرا اگر به محض دیده شدن علائم گال به پزشک مراجعه کنید و کرم‌های موضعی و داروهای خوراکی را مصرف کنید عوارض ناشی از گال از بین خواهند رفت.

 

نیش گال بر روی دست انسان
درمان گال و درمان نیش گال

 

روش درمان گال

روش‌های درمانی مختلفی برای رفع گال وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به درمان گیاهی با روعن درخت چای و گیاه آلوئه ورا اشاره کرد. قرص ایورمکتین و کرم‌های موضعی از دیگر داروهایی هستند که برای درمان تجویز می‌شوند. البته بهتر است توجه کنید که برای ریشه کن کردن کنه گال در تمام خانه سمپاشی گال انجام دهید. سمپاشی گال اصول ویژه‌ای دارد و بهتر است توسط افراد متخصص انجام شود.

هزینه سمپاشی گال در خانه

سمپاشی گال نیاز به تخصص دارد، شما می توانید با بهره گرفتن از افراد متخصص این کار را به راحتی انجام دهید. قیمت سمپاشی گال نیز با توجه به نوع سم، تعداد دفعات سمپاشی، نوع گال و دستمزد مشخص می شود.

جمع‌بندی

گال نوعی بیماری مسری پوستی است که توسط یک کنه بروز می‌ کند. این بیماری به سرعت شیوع پیدا می‌کند و موجب ایجاد خارش و زخم‌های پوستی می‌شود. روش‌‌های درمانی گال اغلب موثر هستند. سمپاشی گال پس از مشاهده علائم گال در یکی از اعضای خانواده یک اقدام ضروری است. شرکت کاسپین با ارائه خدمات سمپاشی گال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

سمپاشی کاسپین

سوالات متداول

  • آیا بیماری گال قابل انتقال است؟

بله، گال در مدت زمان 30 دقیقه می تواند از شخصی به شخص دیگر منتقل شود؛ پس با علم به قابل انتقال بودن گال باید در صورت مشاهده علائم حضور این کنه به سرعت اقدام به سمپاشی منازل کرد.

  • برای درمان گال باید چه کرد؟

برای از بین بردن گال باید به پزشک مراجعه کنید تا با کمک قرص، کرم و لوسیون های مخصوص این بیماری را کنترل و درمان کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای