سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

یک مرد در حال سمپاشی درختان از پشه

روش های فوق العاده برای سمپاشی پشه خاکی

پشه یکی از موجودات مزاحمی است که در محیط زندگی ما وجود دارد. این موجود ما را نیش می زند، خون ما را می مکد و وجودش برای ما آزار دهنده است. علاوه بر این مسائل پشه ها می توانند به راحتی مالاریا، تب زرد و … را از راه خون انتقال دهند و انسان ها را به شدت مریض کنند. یکی از مهم ترین راه حل ها برای از بین بردن این موجودات سمپاشی پشه است. با استفاده از سمپاشی جمعیت این موجودات به میزان زیادی کاهش می یابد. در ادامه این مطلب به معرفی پشه خاکی و نحوه سمپاشی این موجودات می پردازیم.

پشه خاکی چیست؟

پشه های خاکی اندازه ای بسیار کوچک دارند و دارای رنگ های طلایی – قهوه ای یا خاکستری هستند. نوع ماده این حشره به شدت خون خوار است و برای تغذیه از خون انسان، خزندگان و پستانداران استفاده می کند.  البته این پشه ها می توانند برای تغذیه از شهد گل ها و عسل نیز استفاده کنند؛ اما ماده ها قبل از تخم ریزی حتما باید یک بار از خون تغذیه کنند.

زمانی که پشه خاکی نیش می زند، محل گزش به شدت درد می کند و احساس ناخوشایندی در محل ایجاد می شود. چرخه تکامل این حشرات، با استفاده از دگردیسی کامل است و به 4 مرحله تخم، لارو، شفیره و حشره بالغ دسته بندی می شوند. به طور کلی این حشرات 1 تا 3 ماه زندگی می کنند؛ اما این مدت زمانی نسبت به شرایط زندگی و محل آن دستخوش تغییراتی می شود.

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید! >>

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید

چرا پشه خاکی وارد محیط می شوند؟

اغلب پشه های خاکی در محیط هایی که مرطوب هستند و آب و هوایی بارانی دارند، زندگی می کنند. اغلب این پشه ها را می توان در سوراخ ها و حفره های نزدیک به زمین، سوراخ های موجود درون چوب ها، کنده هایی که تو خالی هستند، تاج درختان نخل، سایبان درختان جنگل های گرمسیری و بارانی پیدا کرد. همچنین این پشه ها به وفور درون خانه ها نیز یافت می شوند؛ زیرا این محیط ها از نظر غذایی و استراحت، محیط مناسبی برای این پشه ها هستند.

پشه های خاکی در محیط هایی زندگی می کنند که علاوه بر نیاز های تغذیه ای، نیاز استراحت آن ها را نیز برطرف کند. این موجودات اغلب در طول روز استراحت می کنند و پس از غروب آفتاب شروع به تغذیه می کنند به همین دلیل بهترین زمان سمپاشی پشه در زمان غروب آفتاب است.

بیشتر بخوانید: آیا از موش های حیاط خود خسته شده اید؟ سمپاشی موش بهترین راه برای دور کردن این موجودات از محیط !!

 

پشه خاکی
پشه خاکی چیست؟

چگونه می توان از ورود آنها جلوگیری کرد؟

راه های مختلفی برای جلوگیری از ورود پشه ها به منازل وجود دارد. همان طور که گفتیم پشه های خاکی اغلب در سوراخ ها و حفره های نزدیک به زمین تخم گذاری می کنند. بهتر است خانه خود را از لحاظ وجود سوراخ و حفره بررسی کنید. در صورت وجود سوراخ و حفره در دیوار یا کف خانه آن ها را ببندید. مسئله دیکری که می توانید برای جلوگیری از ورود پشه از آن استفاده کنید، بستن توری به در و پنجره ها است. زمانی که از توری روی در و پنجره ها استفاده می کنید، پشه ها نمی توانند از آن وارد شوند.

مسئله دیگر این است که به کانال کولر توجه داشته باشید. معمولا پشه ها از این کانال ها نیز می توانند وارد خانه شما شوند. سعی کنید رطوبت را در خانه خود کنترل کنید. همان طور که گفتیم رطوبت مسئله ای است که به شدت پشه ها را مانند ساس ها به خود جذب می کند. سعی کنید از لامپ های هالوژنی یا جیوه ای که رنگ های زرد، صورتی و نارنجی دارند استفاده کنید. این لامپ ها پشه های کمتری را به خود جذب می کنند. شما می توانید با استفاده از ایمن کردن خانه خود از ورود پشه ها به خانه جلوگیری کنید و نیازی به سمپاشی پشه یا سمپاشی ساس نداشته باشید.

راه های سمپاشی پشه

راه های مختلفی برای سمپاشی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

سمپاشی به صورت ابقایی

متداول ترین روش برای سمپاشی، سمپاشی به صورت ابقایی است. در این روش از اسپری های حشره کش برای از بین بردن پشه ها استفاده می شود. با استفاده از این حشره کش ها پشه هایی که در داخل خانه شما ساکن هستند به طور کامل از بین خواهند رفت. همچنین درون اسپری هایی که داخل خانه استفاده می شود، عاری از مواد سمی برای انسان است. اما بهتر است چند روز را خارج از خانه بگذرانید تا اثرات حشره کش از بین برود.

سمپاشی دیوار ها

برای سمپاشی پشه همچون روش سمپاشی مگس، دیوار ها و سقف دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. نه تنها داخل منازل و خانه ها باید به طور اصولی سمپاشی شوند، بلکه اصطبل ها و کلبه ها نیز باید به طور دقیق سمپاشی شوند. این مکان ها باید قبل از شروع فعالیت پشه های خاکی سمپاشی شوند تا بتوانند به درستی تاثیر خود را داشته باشند. اگر تنها قصد سمپاشی علیه پشه های خاکی را دارید، بهتر است به سمپاشی اتاق های خواب، درب ها و پنجره ها و سرسرا ها اکتفا کنید. اغلب برای سمپاشی از حشره کش های پیروترویید همچون آلفا سایپرم ترین استفاده می کنند.

روش های دفع پشه در تابستان

برای دفع پشه‌ها در تابستان، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. در ادامه به برخی از این روش‌ها اشاره می‌کنم:

استفاده از اسپری‌های ضد پشه

اسپری‌های پشه کش می‌توانند به عنوان یک روش موثر برای دفع پشه‌ها در داخل خانه استفاده شوند. این اسپری‌ها را در اتاق‌ها و مناطقی که پشه‌ها زیادند، بپاشید و خیالتان از نابودی پشه ها راحت باشد.

نصب توری برای پنجره‌ها و درب‌ها

نصب توری برای پنجره‌ها و درب‌ها می‌تواند از ورود پشه‌ها به داخل خانه جلوگیری کند.

از لباس‌های مناسب استفاده کنید

در ساعاتی که پشه‌ها فعال تر هستند (معمولاً در غروب و سحر)، لباس‌هایی پوشیده تر یا رنگ‌های تیره بهترین گزینه‌ها هستند تا پشه‌ها به شما نزدیک نشوند.

استفاده از پشه بند

شما می توانید در اطراف تخت خواب خود پشه بند وصل نمایید تا پشه ها در شب شما را آزار ندهند.

افزایش تهویه

پشه‌ها به محیط‌های تاریک و مرطوب علاقه دارند. با افزایش تهویه مطبوع در داخل خانه، می‌توانید از تعداد پشه‌ها کاسته و محیط را نه تنها برای پشه‌ها بلکه برای افراد نیز راحت‌تر کنید.

استفاده از حشره کش های طبیعی

برخی از مواد طبیعی مانند روغن‌های اسانسی مثل نعناع به عنوان حشره کش های ضد پشه موثر هستند. این مواد را در فضاهایی که پشه‌ها فعال هستند بپاشید یا از آنها به عنوان مرطوب‌کننده برای پوست خود استفاده کنید.

حفظ بهداشت شخصی

پشه‌ها ممکن است به بوی عرق و نامطبوع بدن، جذب شوند. بنابراین، حفظ بهداشت شخصی و استفاده از ادوات ضد پشه مانند اسپری‌ها و لوسیون‌های ضد پشه می‌تواند کمک کند.

ترکیب چند روش مختلف ممکن است بهترین نتایج را در دفع پشه‌ها در تابستان به ارمغان بیاورد.

جمع بندی

همان طور که گفته شد اگر می خواهید از ورود پشه های خاکی جلوگیری کنید، بهتر است خانه و محل زندگی خود را ایمن کنید و درب و پنجره ها را بپوشانید و از عدم وجود سوراخ مطمئن شوید. همچنین می توانید از دو روش سم پاشی ابقایی و سمپاشی پشه به صورت دیواری استفاده کنید و این پشه ها را از بین ببرید. شرکت سمپاشی کاسپین قادر است به طور کامل پشه های خاکی را از محل زندگی شما پاک کند. این شرکت با استفاده از سمپاشی اصولی پشه ها را برای همیشه از بین می برد.

منبع: nwf ، cdc ،onlinelibrar ،negindasht

شرکت سمپاشی کاسپین

سوالات متداول

روش های مختلفی برای سمپاشی پشه وجود دارد که عبارتند از: سمپاشی ابقایی و سمپاشی دیوارها. بهتر است کار سمپاشی را به افراد متخصص بسپارید تا به صورت اصولی مشکل شما را رفع کنند.

قیمت سمپاشی به عوامل مختلفی بستگی دارد.ما در سمپاشی کاسپین تلاش کردیم تا بهترین نوع از سم ها را با مناسب ترین قیمت ارائه دهیم.همچنین کارشناسان ما در سمپاشی کاسپین با توجه به محیط و ضرورت سمپاشی و شدت سم پاشی ، سم مناسب همان محیط را استفاده می کنند و قیمت سمپاشی نیز با توجه به این موارد محاسبه می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای