سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

یک رتیل بزرگ روی پارچه ای قرمز

موثرترین روش در سمپاشی رتیل

یکی از گونه های جانوری که حتی نام آن ها برای ما وحشت آور است، رتیل ها هستند. تعداد از گونه های رتیل بر خلاف ظاهر ترسناکی که دارند، خطرناک نیستند. در مقابل گونه هایی از رتیل ها وجود دارند که  وارد شدن سم  آن ها به بدن ممکن است فرد را به مسمومیت های شدید دچار کند. رتیل ها زمانی به انسان حمله ور می شوند که احساس خطر نمایند. اما برای جلوگیری از هر آسیبی لازم است محیط به طور کامل سمپاشی شود. در ادامه توضیح خواهیم داد که سمپاشی رتیل چگونه انجام می شود. همچنین به معرفی انواع گونه های رتیل خواهیم پرداخت. اگر میخواهید درباره ی سمپاشی ملخ نیز بیشتر بدانید ما در مقاله های قبلی آنرا کاملا برایتان توضیح داده ایم.

سمپاشی رتیل به چه صورت انجام می شود؟

یکی از گونه های عنکبوت که چاق و پشمالو بوده و بیشتر در مناطق گرمسیری یافت می شوند، رتیل ها یا tarantula هستند. این عنکبوت ها برخلاف ظاهر ترسناکی که دارند، برای انسان چندان خطرناک نیستند. سم گونه های کمی از آن ها ممکن است در انسان حساسیت ایجاد کند. تمامی گونه های تارانتولا شکارچی بوده و با استفاده از کمین، شکار خود را انجام می دهند. در صورتی که سم رتیل وارد بدن انسان شد، فرد دچار مسمومیت شده و بهتر است که به مراکز درمانی مراجعه کند. اما به دلیل مشکلاتی که عنکبوت ها و رتیل ها برای انسان به وجود می آورند، بهتر است محیط زندگی و کار خود را به خوبی سمپاشی مثل سمپاشی سوسک و … کنیم.

سمپاشی رتیل به صورت کاملا تضمینی

سمپاشی رتیل ها کاری تخصصی بوده و برای انجام آن به افراد باتجربه و شرکت های معتبر نیاز است. افراد متخصص به خوبی گونه رتیل را شناسایی کرده و متناسب با آن ها از سم های مخصوص استفاده می کنند. علاوه بر این افراد متخصص به خوبی محیط را مورد بررسی قرار می دهند. شاید هم پس از بررسی شرایطی محیطی، نیاز به انجام چندین دوره سمپاشی رتیل باشد. چون انجام این کار موجب از بین رفتن کامل رتیل های موجود در محیط شده و دیگر خطری افراد حاضر در محیط را تهدید نمی کند.

 

یک رتیل روی دست انسان
سمپاشی رتیل

 

نحوه دفع و سمپاشی رتیل

هنگامی که شما از افراد ماهر برای سمپاشی رتیل ها کمک می گیرید، آن ها محل پنهان شدن رتیل ها را به خوبی شناسایی کرده و اقدام به سمپاشی می کنند.در زمان سمپاشی منازل معمولا رتیل ها در اطراف خانه و اماکن زیر پنهان می شوند:

۱) گوشه های تاریک پارکینگ و انبار و اطراف آن ها

۲) فضاهای تنگ و باریک کف اتاق

۳) شکاف های موجود در آجرهای حیاط

سمپاشی منازل و محل کار تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

رتیل ها در کدام فصل ها فراوانی بیشتری دارند؟

در واقع رتیل ها در فصل های پاییز و تابستان، می توانند از شکاف پنجره ها و درها وارد خانه شوند. شما برای سمپاشی و دفع رتیل ها علاوه بر کمک گرفتن از شرکت های معتبر و تهیه سم های قوی، می توانید از روش های خانگی نیز استفاده کنید. البته روش خانگی دفع رتیل ها مانند سمپاشی موش بیشتر پیشگیری از ورود رتیل ها به خانه است. در این روش شما باید انبارهای خود را همیشه مرتب نگه داشته و از انباشته کردن وسایل بیهوده خودداری کنید. در واقع وسایل بلا استفاده، بیشتر محل لانه گزینی رتیل ها است. پس سعی کنید گاراژها، انبارها، اتاق زیر شیروانی و زیر زمین ها را همیشه پاکسازی کنید تا از ورود رتیل ها جلوگیری شود. پس از پاکسازی این محیط ها، مناطقی را که رتیل ها دوست دارند در آن جا لانه کنند، به خوبی بررسی کنید. هنگامی که لانه آن ها را پیدا کردید، می توانید با استفاده از سم های قوی، آن ها را از بین ببرید.

 

رتیل روی زمین
آشنایی با انواع رتیل

 

انواع گونه های رتیل

همانطور که می دانید، رتیل نیز مانند همه جانوران انواع مختلفی دارد. عملکرد رتیل ها با توجه به محیط زیست متفاوت بوده و بعضی از آن ها سمی و تعدادی از آن ها غیر سمی هستند. به همین دلیل برای سمپاشی رتیل ها بهتر است گونه آن را خوب شناسایی کرده و سپس به سمپاشی آن اقدام کنید.

۱) رتیل سیاه

به جرات می توان رتیل سیاه را مشهورترین نوع رتیل دانست. این رتیل بسیار پشمالو بوده و ظاهر آن ها سیاه رنگ است.

۲) رتیل با خال های سیاه و سفید

این نوع رتیل ها از خطرناک ترین رتیل های موجود در جهان هستند. خوشبختانه تعداد آن ها نسبت به سایر رتیل ها در کره زمین بسیار کمتر است.

۳) رتیل قرمز

ظاهر اینگونه از رتیل ها قرمز رنگ است به همین دلیل به این اسم شناخته می شوند. رتیل های قرمز رنگ از رتیل های بسیار خطرناک هستند و سم آن ها به شدت کشنده است.

۴) رتیل های زنبوری

این نوع رتیل ها از نظر ظاهر بسیار به زنبور شباهت دارند. به همین دلیل به این اسم نامگذاری شده اند. این رتیل ها نیز جزو رتیل های بسیار خطرناک بوده و سم زیادی در بدن خود دارند.

۵) رتیل های مورچه ای

رتیل های مورچه ای از لحاظ اندازه، کوچک ترین نمونه ای هستند که در طبیعت دیده شده است. این رتیل ها شباهت زیادی به مورچه داشته و گردنی قرمز و سری سیاه دارند.

۶) رتیل درخشان

این رتیل گوژپشت بوده و در پشت خود خط های درخشان دارد.

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید! >>

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید

۷) رتیل زرد پرز و کرک دار

این رتیل ها رنگ روشن و مایل به زرد دارند و بدن آن ها با پرز و کرک پوشیده شده است.

۸) رتیل سفید

این رتیل شکم گردی داشته و دهان کوچکی دارد.

۹) رتیل انگوری

این رتیل رنگ سیاه و به اصلاح انگوری دارد و دهانش در وسط سر قرار دارد. پاهای این رتیل متمایل به عقب بوده و برای نیش زدن روی پشت می خوابد. پس از خوابیدن به پشت مایعی از بدن او بیرون می آید. سم این رتیل کشنده نیست.

۱۰) رتیل استرالیایی

رتیل های استرالیایی به عنکبوت های سوت زن، پارس کننده یا پرنده خوار مشهور هستند. زمانی که این رتیل ها مورد تهدید قرار گیرند، این صداها را تولید می کنند که بسیار ترسناک است. این رتیل ها بدنی به طول ۶ سانتی متر داشته و پاهایی در حالت باز شده به اندازه ۱۶ سانتی متر دارند. نیش های جلوی دهان آن ها به یک سانتی متر می رسد!

۱۱) رتیل گاودانه ای

این رتیل کوچک و گرد بوده و دهانی کوچک، شکمی به رنگ سرخ و مایل به زرد دارد. دست ها و پاهای این رتیل سفید رنگ است و از کرک پوشیده شده است.

۱۲) رتیل مدیترانه ای ماده

رتیل مدیترانه ای بسیار کم پیش می آید که اولین رتیل نری که برای جفت گیری به سراغش می آید را بخورد. اما پس از جفت گیری رتیل نری که برای عشق بازی به او نزدیک می شود، ممکن است توسط این رتیل ماده خورده شده یا موفق به جفت گیری شود.

۱۳) رتیل مصری

این رتیل سر و شکم بسیار بزرگی دارد و نسبت به سایر گونه های همنوع خود، بدجنس تر است.

 

آیا رتیل بی خطر است؟

بعضی از رتیل ها خطرناک اند و بعضی دیگر بی خطر اما نکته مهم این است که اگر شخصی دچار گزش توسط رتیل یا عنکبوت شد باید سریعا او را درازکش نمایید و محل گزیدگی را پایین تر از سطح قلب قرار دهید؛ بالای محل گزش را محکم ببندید و در صورت امکان روی محل نیش یخ بگذارید تا جریان خون آهسته تر شود و سم در بدن پخش نشود و به سرعت به پزشک مراجعه نمایید.

اگر گزش رتیل باعث ایجاد حساسیت یا آلرژی شده است باید با استفاده از داروهای ضدحساسیت و محلول های ضدعفونی درد خود را التیام دهید. توجه کنید که بدون مشورت با پزشک هیچگونه دارویی را به صورت خودسر نباید مصرف نمایید.

 

علائم و نشانه گزش رتیل

گزش رتیل سبب واکنش خاصی در بدن نمی شود اما می تواند زخمی عمیق را ایجاد کند که مدت زمان طولانی ای برای بهبود نیاز داشته باشد.

در حالت عادی شما نباید نگران گزش و نیش عنکبوت ها باشید اما اگر توسط عنکبوت های سمی مانند عنکبوت قهوه ای گوشه گير و عنکبوت بيوه سياه یا عقرب و رتیل های سمی نیش زده شدید باید سریعا به مراکز درمانی مراجعه نمایید تا تحت درمان قرار بگیرید. در صورت مشاهده این نوع از عنکبوت ها به سرعت سمپاشی عنکبوت را باید انجام دهید.

 

رتیلی قهوه ای روی زمین
از بین بردن رتیل

 

بهترین سم برای از بین بردن رتیل

معمولا برای سمپاشی رتیل از سم های زیر استفاده می شود:

1 – سم کشنده رتیل آجندا

بر اساس جدیدترین شیوه های انجام سمپاشی رتیل، از سمی استفاده می شود که شرکت آلمانی Bayer آن را طراحی و تولید کرده است. این سم قابلیت های ویژه ای برای از بین بردن رتیل ها در خانه و محیط اطراف آن دارد. امکان استفاده از این سم در فضاهای بسته وجود داشته و هیچ گونه رنگ و بویی از خود بر روی سطح به جا نمی گذارد. بیشتر شرکت های سمپاشی برای سمپاشی رتیل از این نوع سم استفاده می کنند.سم مورد استفاده برای سمپاشی هر جانور می تواند متفاوت باشد مثلا برای سمپاشی ساس از سم دیگری استفاده می شود.

2 –سم رتیل کش اوپ واسک

نوع دیگری از سم که برای سمپاشی رتیل استفاده می گردد، سم کشنده اوپ واسک است. این سم ماندگاری زیادی داشته و در زمان کوتاهی می تواند تعدادی از آن ها را از بین ببرد. البته همانطور که اشاره شد، بیشتر رتیل ها غیر سمی بوده و نیش تعداد کمی از آن ها سمی است. اما لازم است از آن ها دوری کرده و محیط را از وجود آن ها پاک کنید. سم آجندا از بهترین سم های کشنده بوده و در از بین بردن رتیل ها به شما کمک زیادی خواهد کرد. پس هنگام اجرای سمپاشی رتیل در محیط منزل یا کاری خود، از این نوع سم استفاده کنید.شما می توانید برای سمپاشی محل مورد نظر خود از سمپاشی کاسپین کمک بخواهید و در سریع ترین زمان ممکن از شر حشرات و حیوانات موذی راحت شوید.

سمپاشی کاسپین|sampashicaspian

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

2 پاسخ

  1. سلام
    سم هایی که برای سمپاشی استفاده میشه برای کودکان خطر نداره؟ من یک بچه کوچک دارم اما حتما باید خونه سمپاشی بشه.

    1. سلام و درود. خیالتان راحت، همکاران ما عملیات سمپاشی را با در نظر گرفتن تمام اصول ایمنی برای ساکنین خانه انجام می دهند. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر با شماره های داده شده تماس بگیرید. 09106682600 – 09378505613

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *