سمپاشی با قیمت مناسب

سمپاشی با قیمت مناسب

یک رستوران شیک در فضای باز

نکات مهم در سمپاشی رستوران

یکی از بد ترین و ناگوار ترین اتفاقات در رستوران یا مراکز تهیه غذا، مشاهده انواع آفات است. رستوران ها و مراکز فعال در زمینه تهیه غذا باید دستور العمل و استاندارد های اعلام شده از سوی سازمان بهداشت را رعایت کنند. سازمان بهداشت سالانه از این مکان ها بازدید می کند. در صورت مشاهده شدن هر گونه آلودگی یا نقض قوانین، تذکری از این سازمان به مالک و صاحب مرکز داده می شود؛ ولی در صورت مشاهده موش، سایر جوندگان یا برخی حشرات، کار از اخطار گذشته و رستوران یا مرکز تهیه غذا تعطیل می شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است در دوره های منظم محل را بررسی کنید تا در صورت مشاهده موجودات موذی، بتوانید سمپاشی موش یا سمپاشی لازم را انجام دهید؛ اما در سمپاشی رستوران به چه نکاتی باید توجه شود؟

راه های سمپاشی رستوران

در مجموع دو راه برای سمپاشی رستوران وجود دارد. در راه اول شما می توانید خودتان سم خریداری کرده و در ساعات تعطیلی رستوران اقدام به سمپاشی کنید. این راه به هیچ عنوان توصیه نمی شود؛‌ زیرا شما شناختی از حشرات یا سایر آفات ندارید. شما نمی توانید فقط با تکیه بر ظاهری که از این موجودات دیدید، اقدام به خرید سم کنید؛ زیرا سم انتخابی باید با توجه به آفتی باشد که قصد از بین بردن آن را دارید. در غیر این صورت نه تنها هزینه خرید سم هدر می رود؛ بلکه آفات مقاوم تر می شوند.برای مصال برای از بین بردن ساس حتما باید از سمپاشی ساس با غلظت و مقدار متناسب استفاده شود.

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید! >>

سمپاشی با بهترین مواد و تضمینی

همین حالا تماس بگیرید!

برای سمپاشی تضمینی منازل و محل کار همین الان تماس بگیرید

راه دوم و بهترین راه، سپردن سمپاشی به یک مجموعه معتبر و حرفه ای است. کارشناسان مجموعه های سمپاشی انواع حشرات، جوندگان و موجودات موذی را می شناسند. این افراد می دانند چه مقدار از چه نوع سمی مناسب دفع کدام جانور خواهد بود. چه مدت باید سمپاشی انجام شود و بسیاری موارد دیگر که امکان دارد از چشم شما دور بمانند.

خطرات سمپاشی رستوران

سم ها شدت های مختلفی دارند. هر سم برای از پای در آوردن موجودی موذی تهیه شده؛ بنابراین هر چه آفت قوی تر باشد، نیاز به سم هایی قوی تر وجود دارد. سم های آفت کش در هر میزان و هر قدرتی که باشند، خطراتی را به دنبال دارند. یکی از خطرات موجود، تماس پوست با این مواد شیمیایی است. به طور معمول روی هر سم قدرت آن و نکات یا دستور العمل های ایمنی نوشته شده؛ بنابراین در اولین قدم به دقت این نکات را مطالعه کنید.

در هنگام سمپاشی به طور کامل رستوران را خالی کنید. از لباس های ایمنی، عینک، ماسک و دستکش مخصوص استفاده کنید. از هر گونه تماس پوست با سم یا استنشاق آن خودداری کنید. با توجه به قدرت سم، اگر تماس پوستی با این ماده اتفاق بیفتد، ممکن است واکنش های آلرژی مانند خارش یا سوزش آزار دهنده شود و برای سموم قوی تر امکان سوختگی، تاول یا خورده شدن پوست وجود دارد. در صورت تماس سم با چشم یا ورود گاز این سموم به چشم، امکان دارد سوزش و خارش اتفاق بیفتد. برای سموم خطرناک تر احتمال آسیب های شدید چشمی وجود دارد.

استنشاق کردن سم می تواند تنگی نفس، حالت تهوع، سر درد، استفراغ، احساس سوزش در ناحیه قفسه سینه یا مواردی این چنینی را به دنبال داشته باشد. با توجه به مدت زمان قرار گرفتن در معرض سم، میزان سم، قدرت آن یا دیگر موارد مربوط به خصوصیات شیمیایی سموم، این مشکلات می توانند صدمه ای کوتاه مدت بوده یا به یک مشکل دائمی تبدیل شوند؛ به همین دلیل بهتر است سمپاشی به افراد حرفه ای و متخصص سپرده شود.

 

خطر سمپاشی رستوران
سمپاشی در رستوران

برای سمپاشی رستوران از چه سم هایی استفاده می شود

نوع سمی که برای سمپاشی رستوران مورد استفاده قرار می گیرد، به نوع آفات و تعداد آن ها بستگی دارد. برخی سموم جامد هستند، این سموم به طور معمول نیازی به تخلیه محل ندارند؛ ولی باید جانب احتیاط را رعایت کرد تا این سموم وارد غذا یا محصولات نشوند یا در مسیر رفت و آمد کودکان قرار نگیرند. سموم جامد بیشتر برای جوندگان کاربرد دارند؛ البته برای برخی حشرات نیز سموم جامد را به کار می برند.

کاربرد سموم مایع یا گازی شکل بیشتر از سم جامد است.یرای سمپاشی سوسک اکثرا از این نوع سم استفاده می شود. این نوع از سموم نیز با توجه به آفت انتخاب می شوند. استفاده از سموم مایع یا گاز نیاز به تخلیه محل دارد. با توجه به تعداد آفات یا نوع آن ها، میزان سم و قدرت کشندگی آن انتخاب می شود. میزان شیمیایی بودن و کشندگی سم تعیین می کند که به چند بار سمپاشی نیاز خواهد بود یا چه مدت بعد از سمپاشی محل باید خالی باقی بماند.

چگونه رستوران را سمپاشی کنیم

اگر قصد دارید خودتان به سمپاشی رستوران یا سمپاشی منازل بپردازید، ابتدا باید نمونه ای از آفت را به یک متخصص نشان دهید تا بتوانید سم مناسب را خریداری کنید. بعد از آن باید از لباس های ایمنی استفاده کنید. خوردنی ها و موادی را که نباید آلوده بشوند، از رستوران خارج کنید. افراد نباید به محل سمپاشی رفت و آمد داشته باشند. در آخر هم باید مطابق با دستور العمل سم مورد نظر عمل کنید. البته به دلیل خطرات بسیار سموم و سمپاشی، بهتر است از متخصصان و مجموعه های حرفه ای در این حوزه مانند مجموعه سمپاشی کاسپین کمک بگیرید. استفاده از سموم اشتباه آفات را مقاوم کرده و هر گونه سهل انگاری در زمان سمپاشی، می تواند یک عمر پشیمانی را به دنبال داشته باشد.

بخشی از خدمات ما در سمپاشی کاسپین

نتیجه گیری

مشاهده جانوران موذی یا جونده در یک رستوران و مرکز تهیه غذا، به معنای گرفته شدن اجازه فعالیت آن محل توسط سازمان بهداشت خواهد بود. بهتر است قبل از مشاهده این موجودات، به صورت دوره محل طبخ یا تولید غذا را سمپاشی کنید. اگر کار از کار گذشته بود و چنین جانورانی را در محل کسب خود دیدید، باید به سرعت و پیش از افزایش تعداد این موجودات یا گزارش شدن محل کسب شما به سازمان بهداشت، اقدام به سمپاشی رستوران خود کنید. مجموعه سمپاشی کاسپین از ابتدای مسیر تا رهایی کامل از جانوران موذی و موش ها همراه شما خواهد بود.

منبع:cdc ، webstaurantstore

سمپاشی کاسپین

سوالات متداول

نوع سمی که برای سمپاشی رستوران مورد استفاده قرار می گیرد، به نوع آفات و تعداد آن ها بستگی دارد. برخی سموم جامد هستند، این سموم به طور معمول نیازی به تخلیه محل ندارند؛ ولی باید جانب احتیاط را رعایت کرد تا این سموم وارد غذا یا محصولات نشوند یا در مسیر رفت و آمد کودکان قرار نگیرند. سموم جامد بیشتر برای جوندگان کاربرد دارند؛ البته برای برخی حشرات نیز سموم جامد را به کار می برند.

قیمت سمپاشی به عوامل مختلفی بستگی دارد.ما در سمپاشی کاسپین تلاش کردیم تا بهترین نوع از سم ها را با مناسب ترین قیمت ارائه دهیم.همچنین کارشناسان ما در سمپاشی کاسپین با توجه به محیط و ضرورت سمپاشی و شدت سم پاشی ، سم مناسب همان محیط را استفاده می کنند و قیمت سمپاشی نیز با توجه به این موارد محاسبه می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *